Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW?

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 13 roků 4 měsíců ago #841

  • hrosik
  • Avatar uživatele hrosik
Štěpoš napsal:
Je to úprava ŘJ (žádný krabičky nebrat!) Borec napřed cely auto proklepl, jestli bude čipování vhodné, pak stáhl můj sw, poslal ho do německa, tam ho upravili a poslali zpět. Pak diagnostika za jízdy... a vše kolem.. A cenovka = 6000,-
máš aj nižšiu spotrebu :?:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 13 roků 4 měsíců ago #848

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
hrosik napsal:
na to práve čakám ak sa štepošovi jeho motor nerozpadne :D tak si to tam dám urobit aj ja ;)
Ono záleží hlavně na tom, kdo ti to dělá. Jestli odborník, nebo někdo kdo si na něj jen hraje a v lepším případě neudělá s motorem vůbec nic. Takovejch odborníků je málo. Ale co sem se bavil zatím z lidma, tak jsou spokojení. Hlavně se vyhejbat firmám jako je ABC tuning v Brně, s něma není spokojenej skoro nikdo.
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 13 roků 4 měsíců ago #849

  • Štěpoš
  • Avatar uživatele Štěpoš
Hele Hrosíku, žádné rozpadávání motoru nebude :!: :) Nechal jsem to dělat u známého od mojeho mechanika, dělá to od 99 roku a čipuje přímo pro Škodu a VW a na leasingovky - takže zkušenosti má. A že to půjde poznat za 1000 km, to ne, bylo to poznat hned. Spotřebu jsem zatím ještě neměřil - netankuju na benzince, jen dolívám z kanistrů :lol:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 9 měsíců ago #4241

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
Tento týden jsem poprvé po zimě natankoval Shell V-Power Diesel a je to hned znát. Celou zimu jsem jezdil na obyčejnou naftu. Motor se mě pak už zdál nějaký líný a při 3tis otáčkách moc netáhl. Teď co jsem natankoval V-Power, tak od 2tis otáček je hned vidět, že je svižnější a jede lip. Takže doporučuju
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 9 měsíců ago #4243

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Tankuju Verva Diesel a znát to je taky :-D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 9 měsíců ago #4244

  • vosic
  • Avatar uživatele vosic
Beczi napsal:
M@ly napsal:
zdarec mam k tomu zvysovani dotaz bude stacit kdyz dam trysky ze silnejsiho motoru a turbo pokud mam motor 1.9TDi 66kw ??
To je fajn. K nám do Vyškova přijela minulej rok firma, co mají mobilní brzdu a chipovali auto přímo na ni a doupravovávali. Jenže sem jim psal a že neví jestli tento rok přijedou. Že mě dají slevu, kdybych dojel k nim do Prahy. Ale na to kašlu :( . Na tuningu za to chtěli taky 6tis. Ale mám strach z toho, že pokud to někdo nachipuje jen tak, tak to může být podvod. Na té brzdě by to ukázalo výkon před a po... a ne jen chip typu: ,, Až najedete 1000km, tak to bude poznat. Ono se to musí uležet" :-D

:lol: Tak to mě pobavilo,že si to musí sedout,nevim jak bych to pojmenoval,ale je to ten systém obchodu,jak nic nekoupíš,ale pekně to prodáš.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 4 měsíců ago #7680

  • Killingman
  • Avatar uživatele Killingman
Takže pro ty co byli (nebyli) na srazu - auto mi umíralo ve 3.000 ot a pak dál prostě nejelo, co s tím? :-) ))

1) udělal jsem log motoru na trojku do kopce pod plným plynem, tlak turba 2.3MBAR a váha vzduchu hluboko pod udávanými hodnotami - koupil jsem novou váhu vzduchu - auto se zlepsilo, ale pořád to nebylo ono, tlak pořád moc vysoko, jelo to už i nad 3000 otáček ale ne tak jak by asi mohlo-mělo...
2) nechal jsem opravit - vyčistit turbo, byla zatuhlá regulace lopatek a - auto se zlepšilo a už je to ono :-) )) (Teda takhle, 200 koní jako u 1.8T to fakt nemá, ale jezdit se s tím už trošku dá :-) )

Takže závěr - čekají mě ještě trysky a možná úprava SW, ale do toho se mi moc nechce zatím, do vánoc snad budou trysky z 2.5TDi :-)
Další možná úprava je pak jiný turbo z 110KW verze (viděl jsem nový za 10.000 Kč) a dá se dostat někam společně s těmi vstřiky k těm 180-220 koním cca víceméně s minimálními náklady, ale co pak na to řekne zbytek motoru netuším :-) )

Jo - důležitá rada od mechanika - OBČAS TO PROTOČTE A VYHOŇTE NAD 4.000ot, ať z toho ty saze odlítaj, jinak se to turbo zas*ere znova, takže netočit na 2.000 pořád :lol: :lol: :lol:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 4 měsíců ago #7681

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Tak tohle je jeden z nejlepsich prispevku ktery jsem tu kdy cet ;) Souhlas. Fakt dobry a necham se asi inspirovat :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 4 měsíců ago #7684

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
No, tohle občas dělám, že nechám pořádně vylítat saze z motoru, nejlíp na dálnici :lol: :lol: :lol: ... Co píše Killingman je pravda, já spíš ale pokukuju po celým 2,5TDI :twisted: !
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nestačí vám výkon vašeho 1.9TDI 66kW? 12 roků 4 měsíců ago #7687

  • Killingman
  • Avatar uživatele Killingman
Tjn, jenže všechno stojí penízky a těch moc není :-( (( Myslím si, že budu dost rád, když se mi povede koupit ty powerplus trysky, ještě laboruju jestli 764 (což jsou z 2.5) a nebo 520 - což jsou z 81KW verze. Jo ještě jednu věc jsem si nechal udělat, vyndal jsem EGR ventil - což je to kurvítko co mrví motory - pro ty co nevědí - je to jakýsi zmrdisr*c, který když není motor v tahu pouští do sání to co mělo vylýtat z výfuku a nechá to ještě jednou přepálit kvůli emisím - díky tomu je pak zaprasená hlava a všechno kolem - asi zřejmě soudruzi z VW nepředpokládají, že se někde může prodávat tak "kvalitní" nafta jako u nás :-(

Do jinýho turba moc jít nechci - myslím si, že pak je už trochu problém s chlazením (jinej intercooler), spojka asi taky nevydrží tolik (jednohmotnostní setrvák, jiná spojka) a pak bůhví co dalšího ještě - je sice hezký, že za 80-100.000 se dostanu někam na 165KW a 480nM, ale jaxi - stojí to za to?
viz:



Celý 2.5? Jako do Beetle? No tak to nevím kam bys to tam nacpal, když už teď se levá přední žárovka vyndává přes pravý zadní světlo :-) Mě by se zase líbilo 3.0 biturbo co dělá BMW, při nejhorším bych se spokojil i s 3.0 od koncernu, ale peníze nekradu a pumpařky nesouložím :-) ))
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.318 sekund