Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Volba motorizace

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3229

  • chev
  • Avatar uživatele chev
Ahoj, jsem tu nový a mám pár dotazů: teoreticky se ohlížím po buclíkovi a všechno co o něm zatím vím je v pohodě (mám totiž golfa IV a přes dva roky působím na vw-clubu), ale logicky nastal problém s motorem...V golfu mám nepřeplňovanou 1,8ku 125PS a dá se říct, že tenhle motor mi sedí, i když na něj hodně lidí nadává. Každopádně výkonu by mohlo být kapku víc :D (teď si každý říká, že má jednoduchou radu ve volbě 1,8T) Jenže na 1,8T bohužel nebudou finance :( No pak by tu byla asi 2,3ka, jenže těch je jako šafránu a s penězma to bude podobný, ne-li horší než s 1,8T...No o 1,4ce a 1,6ce se ani nebavím, ty motory mě nijak neohromily...Takže se dostáváme k 2,0 a nebo TDi...I když teda nejsem nijak velkým příznivcem dieslu, tak bych to i v broukovi překousl :D Tady by nejspíš padla volba na 66kw, protože 74kw se dávaly až později a tam bude zase limitujícím faktorem cena...Takže mám dotaz k 66kw...Nikde sem nenašel co je to přesně za motor (je kodování motorů u NB stejné jako u Golfu IV?) jde mi o to, jestli je v NB obdoba motoru AGR, nebo ALH?? (bez naklápění lopatek turba vs. s naklápěním lopatek)...Stejně by to nejspíš dopadlo časem u razantního zvýšení výkonu(turbo,vstřiky,IC atd...) No a další otázka už směřuje k 2,0...A hlavně dotaz na skutečné uživatele....Co olej? Nemažme si med kolem úst a přiznejme, že tyhle motory jsou na tom dost bledě co do spotřeby oleje. Kolik vám to žere, jak se k němu chováte, co lijete za olej? popravdě mě to dost děsí a i když bych viděl ten motor jako nejlepší volbu(cena x výkon), tak se bojím, abych potom nelil do auta benzín s olejem v poměru 1:1...Tak to je asi vše, díky za odpovědi a ještě malý vzkaz a povzbuzení: Máte krásná autíčka, a nájezd na solidní stránky, ale přijde mi to tady kapičku mrtvé...Pohybuju se tu asi týden a nějak ty příspěvky nelezou, tak se koukejte polepšit a pište, pište :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3233

  • Killingman
  • Avatar uživatele Killingman
Ahoj, take k dieselu - je to ALH 66KW, turbo s naklapěním lopatek, menší vstřiky - na 81KW stačí vyměnit vstřiky a jiný SW do řídící jednotky. Olej to má alespoň u mě longlife 10W30 tuším s proměnnou délkou výměny a nesežralo mi to zatím nic, spotřeba kolem 6ti litrů na 100, ale jezdí to většinou po městě.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3234

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
I já se přidám se svou troškou do mlýna. Máme doma ALH 66kW, žere to něco mezi 5 - 5,5 litry na 100 km, jezdí se s tím město i středně dlouhé tratě. Volil bych spíš to TDI než 2,0, už kvůli spotřebě, navíc 2,0 je starej motor s dvouventilovou hlavou. Co se týče tuningu, líp se dělá to TDI než 2,0. Ale je to jen můj názor.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3235

  • chev
  • Avatar uživatele chev
Všechno mluví jasně k TDi, až na ten zvuk :roll: Ten se mi k broukovi vůbec nehodí :) Jinak díky za příspěvky...Ještě počkám na někoho s 2,0, co k tomu řekne...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3238

  • Killingman
  • Avatar uživatele Killingman
chev napsal:
Všechno mluví jasně k TDi, až na ten zvuk :roll: Ten se mi k broukovi vůbec nehodí :) Jinak díky za příspěvky...Ještě počkám na někoho s 2,0, co k tomu řekne...

Ne, vše mluví pro 1.8T, ale to jsi zavrhnul kvůli penězům :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3239

  • chev
  • Avatar uživatele chev
Killingman napsal:
chev napsal:
Všechno mluví jasně k TDi, až na ten zvuk :roll: Ten se mi k broukovi vůbec nehodí :) Jinak díky za příspěvky...Ještě počkám na někoho s 2,0, co k tomu řekne...

Ne, vše mluví pro 1.8T, ale to jsi zavrhnul kvůli penězům :-)

No, bohužel...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3255

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
chev napsal:
Killingman napsal:
chev napsal:
Všechno mluví jasně k TDi, až na ten zvuk :roll: Ten se mi k broukovi vůbec nehodí :) Jinak díky za příspěvky...Ještě počkám na někoho s 2,0, co k tomu řekne...

Ne, vše mluví pro 1.8T, ale to jsi zavrhnul kvůli penězům :-)

No, bohužel...
Jestli chceš myho TDI, vyměním za 1.8T :lol: ..ale TDI určitě stačí. Na cestu Brno-Ostrava, kterou jsem absolvoval v pátek, 160-180km/h postačující :D
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3258

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Spotreba dieslu je uzasna... Ja spadnul koupi brouka z 12ti litru benzinu na 7 litru nafty :lol: :lol: Nevim jak se dostat ale na tech 5,5 litru :lol: :lol:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3268

  • Moni
  • Avatar uživatele Moni
Já bych přeci jen raději trochu víc zainvestovala a koupila 1,8 T... :D Je bezkonkurenční. ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 12 roků 11 měsíců ago #3275

  • Lady
  • Avatar uživatele Lady
O spotřebě dvoulitru je tady toho napsaného už v různých tématech dost,takže už nemám moc co dodat,jenom že těch 10 na sto je na můj vkus moc,ale každý má jiný vkus že? :lol: ale na jiného brouka s jiným motorem sem neměl,takže sem si koupil 2L a neřeším to,jsou auta co jezdí i za víc.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 1.901 sekund