Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Můj život s VW New Beetle 1.8T

Můj život s VW New Beetle 1.8T 5 roků 11 měsíců ago #42783

  • kipa
  • Avatar uživatele kipa
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Koupil jsem před 5ti lety v Německu a nečekal jsem, že projdu téměř všemi "obvyklými závadami" u tohoto typu motoru a vozidla. Auto bylo nevybydlené a povozek nebyl orezlý.
Takže popořadě:
Zanesený olejový filtr
Vadný zámek od kufru (mikrospínač)
Prasklá hadice odvětrání klikové hřídele
Váha vzduchu
Zapalovací cívky
Zatékání do palubky (zanesené odvodňovací kanály sřešního okna)
Vadné čidlo teploty chladící kapaliny
Jinak jsem měnil standardní věci jako výfuk, baterie, brzdy, rozvody, svíčky, repase startéru, alternátoru, řemen a kladka pohonu agregátů, čištění klapky sání a to jsme najeli jen nějakých 13 000 km. Náklady celkem ca 40 000 Kč. Teď se zdá, že už snad bude pokoj.
Celkově tedy spokojen nejsem, protože kromě těch standardních oprav tam byly další, které za standardní až tak nepovažuji i když s tímto motorem a od VW to asi standard je a asi je lepší do ojetiny hned nasypat a udělat výměny a repase všeho, co se dá a o čem je známo, že se sype, než řešit jeden problém za druhým.
Pokud se ta věc přestane sypat, tak jí vezmu na milost, pokud ne, tak nevím, jestli budu mít chuť si koupit něco dalšího od německých automobilek a to platí i pro Škodu, kde se nyní stále více komponentů vyrábí v Číně a je otázka, zda se tam podaří udržet kvalitu dílů na nějaké úrovni.
Příspěvek jsem sem dal proto, aby případní kupci byli obeznámeni s tím, co je může čekat a připravili si dostatečně vykrmené prasátko.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.409 sekund