Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Tuhost plynového pedálu

Tuhost plynového pedálu 12 roků 4 měsíců ago #7585

  • week0030
  • Avatar uživatele week0030
měl bych takový dotaz. Nezdá se vám ,že plynový pedál je dost tuhý? Mám 1,9TDi a a někdy když na pedálu stojím dost dlouho tak mě až pomalu bolí noha.
Když jsem měl auto nové ,tak jsem měl celou dobu zaplý tempomat . jen zapnutý, neaktivovaný. To byl ten pedál pak hodně tuhý. Když se to vypne tak to jde líp. Teď mi to ,ale přijde znova i když je tempomat vypnutý.

Nedá se to nějak seřídit?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 4 měsíců ago #7589

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Nemam tempomat tak nevim jak se tohle chova, ale je fakt ze pedal jako takovej je tuzsi... Dokonce mi jeden cas prislo jakoze to i nejak drhne. Kdyz jsem se pak kamose ptal jestli to tam jden nejak promaznout, rikal ze neni co mazat. Vsechno je to zality v plastu tak uz jsem po tom nejak nepatral... Zas tak hrozny mi to neprijde.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 3 měsíců ago #7740

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Tuhý pedál, no těžko na dálku říkat, ale náš pedál je elektronický a tudíž se nehýbe, když si tempomat přidává nebo ubírá... Jiná auta mají podtlakové řízení (a lanko od plynu), to se pak pedál hýbe a může jít i tíž (ale mě to nepřijde). My to tak máme jak u Kie Sorento 3,5 V6, tak u Chryslera Town & Country 3,8 V6 a pedály se jim hýbou vždy normálně. Jinak podle mě se ti tam mohl do kloubu dostat bordel a dělá to neplechu. Pač tam jsou jinak ještě snímače, takže ty odpor asi nekladou. :ugeek:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 3 měsíců ago #7824

  • week0030
  • Avatar uživatele week0030
Ahoj,
tak jsem někde četl ,že by to mohlo dělat zadřený lenko od servomotorko co za ten plyn "tahá".. Prý to stačí nastříkat WD40 kou a je to v pohodě. Nemůžu ten servomotorek a ani lanko najít. Nevíte kde je? Nebo co si o tom myslíte...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 3 měsíců ago #7828

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
Johnny nad tvým přízpěvkem ale psal, že pedál je elektronický a že lanko nemá, jestli jsem to tak dobře pochopil ne?
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 3 měsíců ago #7829

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Pochopil jsi to správně, nám od pedálu plynu vede kupa kabelů :-D .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 3 měsíců ago #7836

  • week0030
  • Avatar uživatele week0030
Johnny napsal:
Pochopil jsi to správně, nám od pedálu plynu vede kupa kabelů :-D .

No to já vím ,že je elektronický. Tzn. od čidla akcelerátoru co je v plynovým pedálu jde signál do řídící jednotky a z řídící jednotky by pak právě měl jít zase signál do do toho serva co tahá za lanko. Nejsem si jist, že to je ovšem takto uděláno u toho našeho ALH. Jesli třeba není ten machanismus servo<->lanko nahrazen něčím jiným. Něco co reguluje průtok nafty jiným způsobem. Proto se ptám :) Hledal jsem v ElseWin ,ale nemůžu tam nic najít. Teda je tam něco ,ale je to nějak blbě popsaný.. :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Tuhost plynového pedálu 12 roků 3 měsíců ago #7844

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Klapka tam je umístěná u EGR ventilu, přímo v tom prvku - je tam podtlakové řízení. O lanku nevím, pokud dobře vím, tak rotační čerpadlo řídí vstřik přímo (množství nafty umí regulovat) a pak se motor taky řídí podle dat jako je teplota a tlak vzduchu, tlak turba, poloha plynového pedálu, teplota paliva, oleje, teplota chladící kapaliny, poloha klikového hřídele, atd...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.275 sekund