Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Úpravy New Beetle dovezeného z USA

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11536

  • mirecek136
  • Avatar uživatele mirecek136
Dobrý den,
dcera bude mít za pár týdnů 18. Rozhodl jsem se jí splnit velký sen a nechal pro ni z USA přivézt New Beetle Final Edition. Rád bych jí ho předal v perfektní a pokud možno i evropské kondici. Dovolte proto prosím pár dotazů (pro zkušené naivních):
1. Proti jiným automobilům, se kterými jsem měl možnost jezdit (vč. MB ML, Infiniti EX apod) je zapotřebí k točení volantem víc síly, zejména při manévrování během minimální rychlosti. Je to normální stav?
2. Dokáží mi v českém VW servisu vyměnil autoradio s americkou normou za evropskou? Chtěl bych evropský original VW NB.
3. Bude český VW servis schopen vyměnit ukazatel venkovní teploty v Farenh. za stupně Celsia? V USA verzi jde o "krabičku" s integrovanými hodinami na stropě před zpětným zrcátkem.
4. Po nastartování mi trvale oranžově svítí "off" v kontrolce označené jako "Passenger air bag off". Je to tak v pořádku nebo jde o deaktivovaný airbag spolujezdce? Jestli ano, jak ho reaktivuji?

Za rady předem děkuji.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11537

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Ahoj, prosil bych ještě uvést motorizaci, bez té nedokážu konkrétně odpovědět na sílu potřebnou k manipulaci s volantem. Jinak obecně - auto je celkově tvrdší než většina jiných.

Ad autorádio - počítej s šílenou cenou okolo 10 000,- Kč. Nechal bych to být nebo vyměnil za jiné, daleko kvalitnější a určitě levnější. Volil bych Blaupunkt nebo Alpine.

Ad teploměr - při nastartovaném motoru zmáčkni a podrž obě tlačítka na nastavování hodin, změní se teplota na °C. Pokud to samé uděláš při vypnutém zapalování, tak měníš ukazatel hodin mezi 12/24h periodou. Mají to tak všechny verze - určitě se tu to někde psalo, ale abys nemusel hledat, tak to tu dávám znova. :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11538

  • GEORGE
  • Avatar uživatele GEORGE
Autoradio original s kazetou koupíš pouze za 2100Kč na www.hifiland.cz ,mají ho hned k odběru. A pokud ti stačí jen rádio bez kazety, nebo cd tak to mají za 1400Kč.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11539

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Předpokládám, že asi sháníš originál na CD - jediné totiž umí v originálu MP3 - rádia na CD se dají koupit na polském Allegru, nicméně tam není zaručen původ :-D . MP3 se dají taky řešit virtuálním CD changerem, což je defacto čtečka USB nebo SD/MMC karet s AUX vstupem, nicméně omezená počtem skladeb formátu CD - 99 skladeb na jedno CD, naše rádio umí changer na 6CD, takže celkem 594 skladeb. Ovšem neukazuje to žádný název a řazení skladeb taky není optimální. Měl jsem ho, celé jsem to upgradoval na ALPINE CDE-113BT, i kvůli handsfree.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11540

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Ještě jsem zapomněl na jednu věc - airbag spolujezdce se vypíná a zapíná v kastlíku spolujezdce klíčkem :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11541

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
Ahoj. Mám také USA verzi New Beetle a není s něm žádný problém. Skoro vše je naprosto stejné. Měl jsem předtím TDI a u něj byla zapotřebí větší síla při točení volantem, teď mám 1.8T benzin a můžu zatáčel i malíčkem. Tím bych ale neřekl, že to jde těžko i u TDI. Navíc Final Edition je úplně nové auto. Teploměr si změníš jak píše Johnny. Kazeťák není možná ani potřeba měnit, pokud nepotřebuješ RDS. Jestli ho máš ještě v USA, mohl bych ti nabídnout přepravu prostřednictvím kolegy, který bydlí v USA a vlastní přepravní společnost, která posílá v kontejneru auta do ČR. Zařizuje vše včetně přihlášení za dobrou cenu.

PS: Budeme rádi, když se poté stanete členem klubu. Tuhle verzi tu ještě nemáme, ale už o ní máme napsaný článek na připravovaném novém webu. Mohli by jste dojet také na nějaký sraz ;)
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 9 měsíců ago #11547

  • mirecek136
  • Avatar uživatele mirecek136
Děkuji za rady jsou pro mne zajímavé a cenné. Zdá se, že jste tady dobrá a přející parta. Motorizace je u New Beetle Final Edition jediná - pětiválec benzin 2,5 l, 110 kW s 6-ti stupňovým automatem.
Toho tužšího řízení jsem si všiml až doma (po 140 km jízdy) při manévrování u garáže, takže to není žádný extrém a zřejmě souvisí s vyšší hmotností motoru. Nakonec přeposilované řízení také není nic příjemného.....
Autíčko je v garáži a je prostě nádherné (světlounce modrá metalíza, černá kůže, mezi předním a zadním oknem černá jakoby skleněná střecha. automat, uživatelsky příjemně jednoduchý tempomat, centrál s panic tlačítkem, vyhřívání předních sedaček, sekvenční el. ovládání oken, sériové číslo edice na volantu apod.). Hned jak mi to vyjde tak sem vložím nějaké fotky.
Holka o New Beetle mele od svých 10 let, takže je naprosto nadšená. Plnoletá bude až v srpnu, takže se na broučka bude 5 měsíců jen dívat. Spěchal jsem, protože si myslím, že v létě bude Final Edition vyprodaný (vyrobí se jen 1500 ks s pevnou střechou a 1500 ks kabrioletů a to vše jen a pouze pro severoamerický trh). Jestli se Beáta stane aktivní členou klubu popř. bude-li jezdit na srazy nevím, ale s ohledem na její nadšení pro VW Beetle i VW Neww Beetle a pravidelné návštěvy Mimoňských válek bych odhadoval že ano. A ráda.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 8 měsíců ago #11586

  • mirecek136
  • Avatar uživatele mirecek136
Když už jsem se ptal, tak zde zveřejním i konečné řešení na mnou uváděné dotazy:

1. Posilovač: je bez závad, točení volantem na malém prostoru jde ztuha, v případě motoru 2,5 l s tím je třeba počítat.
2. Autorádio: nakonec nešlo překódovat. Lze buď ponechat ("kdo by dneska poslouchal rádio?"), vyměnit za neoriginální (efektivní a levná varianta) nebo americké vyhodit a nahradit evropským originálem za 24 tis. Kč. Já jsem volil c). Jsem blázen, ale to autíčko je tak výjimečné, že na něm nechci nic neoriginálního. Nakonec ho holka dostane na mnoho a mnoho let....
3. Změna režimu hodin 12/24 a Farenheitů za Celsia: změněno současným podržením tlačítek hodin a minut (v klidu, resp. při nastartování) - děkuji za rady.
4. Změna počítadla na budíku tachometru z mil. na stupně celsia: provedeno v autosalonu Volkswagen jednoduchým překódováním - opět děkuji za rady.
5. AIR BAG spolujezdce: V sedadle je zabudováno zátěžové čidlo. Upozornění OFF zhasne v okamžiku, kdy si do sedadla někdo sedne. To jsem teda fakt netušil.....

Fotky dodám jakmile mi auto vrátí z VW.
Mirek
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 8 měsíců ago #11592

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Zátěžové čidlo je ve všech sedadlech, ale netušil jsem že u nových kousků funguje i na čelní pytel...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Úpravy New Beetle dovezeného z USA 10 roků 8 měsíců ago #11597

  • GEORGE
  • Avatar uživatele GEORGE
MIREČKU co je to za autoradio za 24000, to má i autopilota ? Je to hrozná cena tak jsem zvědavý co to umí, co to vlastně je za autoradio. Já už mám v autě třetí autorádio, první byl original s kazetou, druhé bylo originál s CD/MP3 a třetí je original s vysouvacím displejem kompletně vybavené s navigací, dvd, blootoch a jiné vychytávky a stálo 12000, přidávám foto
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.518 sekund