Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: jakeho Brouka?

jakeho Brouka? 11 roků 10 měsíců ago #8557

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
New Beetle je postavený na platformě A4, tedy Golf IV/Octavia I/Toledo II/Leon I. Motory jsou naprosto totožné. Zámky a řídící jednotky taky. Dost věcí vím, tak se kdyžtak ptej. Doporučuji udělat rozvody + vodní pumpu, filtry, oleje, náplně.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 11 roků 10 měsíců ago #8560

  • fordak
  • Avatar uživatele fordak
Vím že se do mě majitelé 2,0 benzínu pustí ve zlém, ale volil bych všechno jiné než tento motor. je technicky zastaralý a na svůj objem ten výkon neodpovídá, navíc trpěl hodně velkou spotřebou oleje. Ale říkám je to můj názor. měl jsem možnost tento motor zkoušet v oktávce a nebyl jsem s ním spokojen čekal bych od něj živější reakce. Když ož mám platit za takový objem tak to zvol 1,8T, u tohoto motoru pak mít na paměti kolik šlapu tolik platím. Dá se jezdit za 8 ale i za 12. Svezení je to opravdu pěkné. přikládám citaci z recenze kterou jsem rychle našel:
NEBRAT!
2,0 MPI 8V (85 kW)
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a vícebodovým vstřikováním.
Důvod: Nahrazení moderní osmnáctistovky litinovým osmiventilovým dvoulitrem připomíná vymýtání čerta ďáblem. Sice mohutně táhne z nízkých otáček, ale je hlučný a má vysokou spotřebu paliva. Žádnou radost nemá, pokud po něm na dálnici chcete svižnější tempo. Některé z těchto motorů navíc berou i olej.
Takže "babo raď" :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 11 roků 10 měsíců ago #8568

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
No ja jsem prave zastance benzinu a o dieselu jsem ani neuvazoval ale rada kamosu znela jasne - tenhle dvoulitr nebrat! Nejede a zere! Ta nafta taky neni zadny letadlo, ale aspon nezere :lol:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 11 roků 10 měsíců ago #8575

  • pavel
  • Avatar uživatele pavel
Ja som si vyskušal aj TDIčka aj2,0benzín,nakoniec som sa rozhodol
pre 2,0 benzín.Na slovenskom trhu mali všetky TDIčka njazdených
100000km+-niečo,aspoň podľa tachografu.Po dôkladnej prehliadke
však človek zistí že je to najmenej 3krát tolko.Nakoľko máme Fabiu
TDIčko tak nebolo ťažké sa rozhodnúť.Teraz môžem porovnávať
že čo je lepšie.TDIčko žerie menej ale v dynamike rozdiel nevidím.
Motor2,0 žerie 8,0l ak sním jazdíš do 3000ot.min,aletakto sa zdá byť
lenivý.Ak ho vytočíš nad 3500otje z neho žihadlo.Aj keď som priaznivcom
TDI nedopustím na 2,0 pretože je jednoduchý a spolahlivý,prakticky bez starostí,stačímeniť olej filtre,sviečky po60000km,rozvody po
90000km.S TDIčkom sa človek naučí dobre jazdiť až po 30000km,
niekto ani po tolkých km a niekto vôbec...Ďalej nikto tu nepíše o tom
ako dáva pozor na turbo že olej mení oveľa skôr ako je to predpísané.Nečítal som tu ani otom že koľko sa človek narobí s naftou aby nemal problém/myslým s tou lacnejšou/ako často mení pal. filter,akumlátor/Beetle ho má poddimenzovaný/,a ešte je tu problém krátkych jázd/začmudenie motora/.O váhe vzduchu zanesených regulátoroch tlaku turba o odídených turbách /1,8T/
o odídených podávacích naft. čerpalách,žhavičoch ich čidielkach
a ich obtiažnou diagnostikou v servisoch ani nehovorím...
Kto to raz za žil vie o čom píšem.
Takže veľa štastia a trpezlivosti pri výbere chrobáčika!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.450 sekund